Jak możemy Ci pomóc?


1) Wysyłka i odbiór osobisty
- Zamówienia złożone na stronie drukdobry.pl mogą zostać dostarczone tylko osobom, które ukończyły 18 lat i mieszkają w Polsce. Na etapie finalizacji zamówienia wyświetlane są wszystkie opcje dostępne dla danego adresu.
- Koszt dostawy jest doliczany do każdego zamówienia. Dostawa standardowa kosztuje 16 zł brutto.
- Twoje zamówienie z dostawą standardową powinno zostać dostarczone w ciągu 3-4 dni roboczych od momentu mailowego potwierdzenia wysłania produktów.
- Jeśli paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, nastąpi druga próba doręczenia. Jeśli paczka nadal nie zostanie dostarczona, kurier pozostawi ją w jednym z punktów odbioru DPD. Paczka pozostanie w punkcie odbioru przez najbliższe 7 dni.
- Gdy tylko zaczniemy pakować Twoje zamówienie, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją o dostawie oraz link do strony, na której można sprawdzić stan zamówienia.
- Zamówienia złożone z opcją odbioru osobistego, są realizowane w ciągu 24 h.
- Odbiór osobisty jest możliwy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00.

2) Metody płatności
- Wybierz, w jaki sposób chcesz zapłacić za swoje zakupy w drukdobry.pl: Gotówką przy odbiorze, kartą płatniczą, Przelewy24. Preferowaną metodę płatności można wybrać na etapie finalizacji zamówienia.

Zakupów na stronie drukdobry.pl mogą dokonywać wyłącznie osoby, które ukończyły 18 lat.

Więcej informacji o różnych metodach płatności znajdziesz poniżej.

- Płatność gotówką przy odbiorze przesyłki kurierskiej. Płatność w gotówce należy przekazać kurierowi. Dla usprawnienia transakcji, prosimy o przygotowanie równej kwoty odpowiadającej wartości zamówienia (nie jest to jednak nasz wymóg). Jeśli Twoje zamówienie zostanie wysłane w dwóch paczkach, zapłać kurierowi osobno za każdą przesyłkę.
- Płatność kartą – szybka i bezpieczna.
- Akceptujemy karty MasterCard i Visa.
- Dla bezpieczeństwa klientów wszystkie transakcje są szyfrowane.
- Karta zostanie obciążona dopiero po wysłaniu zamówienia.

Po zaakceptowaniu płatności kartą płatniczą kwota zakupu zostanie natychmiast zablokowana, a Klient otrzyma pocztą e-mail potwierdzenie zamówienia. Karta zostanie obciążona dopiero po wysłaniu zamówienia. Jeśli zwrócisz jakieś elementy zamówienia, ich wartość zostanie przekazana na rachunek Twojej karty. Jeśli płatność kartą nie zostanie zaakceptowana, anulujemy zamówienie. W razie dodatkowych pytań należy kontaktować się z bankiem lub instytucją, która wydała kartę.

Płatność Przelewy24 – w kilku prostych krokach:
– W momencie finalizacji zamówienia wybierz jako metodę płatności Przelewy24.
– Wybierz z listy swój bank.
– Po przekierowaniu na stronę banku zaloguj się.
– Zatwierdź płatność. Pola danych płatności będą już wypełnione, nie musisz więc nic wpisywać.
– Bank natychmiast wyświetli potwierdzenie płatności.
– Wrócisz na stronę drukdobry.pl, a Twoje zamówienie i płatność zostaną potwierdzone!